Admirante - remorkér tř. Monako I teamu "ViLMa"
Loď postavena pro účast v Tug Towing Cup 2009 v kategorii lehký.
Neb stroje jsou potřeba dva, kapitáni též, postavili jsme dva kusy, jeden já, druhý kamarád Luboš Vinař
Techinfo -
délka: 69,5 cm, pohon: 2x MIG400/2x šroub Graubner Ø 30mm-otočné dýzy vlastní výroby, regulátor: DSYS MD28DCRS, akumulátor: 12V-2,3Ah, statický tah: vřed 1,3kg, vzad 0,6kg
Deníček
- 12.9. 2009 - poslední souboj v rámci Tug Towing Cup 2009. Celkově desáté místo, to nezní sice špatně, ale jen pokud nevíte, že v dané kategorii z jedenácti :-(
Admirante ve službách loděnic "Mallat" končí, příští rok zabojuje Fenlander (Stan Tug 1405)
- 12.3. 2009 - dorazila cena za prohru v Mostě od pepa-model.com
Jde o trup Farplay 21/24, vyřezané díly nástavby na něj (délka přesně 70cm, bez plánu, bez paluby .... uf) a trup na springoše jako návdavek.
Za cenu samosebou děkujem
- 21-22.2. 2009 - účast na prvním klání Tug Towing Cup 2009 v Mostě ... skončili jsme bezpečně poslední, což jsme samosebou očekávali :-)
Budou třeba úpravy a tréning, to je jasné. Uvidíme na dalším setkání.
- 17.2. 2009 - konečně i svítíme. Osvětlená je kormidelna a jsou funkční poziční světla
- 14.2. 2009 - zkouška v bazénu, což plave to, ale šroub se neudržel :-(
- 10.2. 2009 - vanová zkouška motorů, aneb blbec v 22:30 (couvaj ty Graubner šrouby na prd, Keba měl zase pravdu).
- 9.2. 2009 - zdobení, osvětlení, kormidelna a servo řízení
- 2.2. 2009 - a zdobíme a zdobíme ..
- 31.1. 2009 - trocha barvy a jaká jsem parádnice :-)
- 29.1. 2009 - tak konečně hotovo zvenku, teď se půjde na vnitřek kormidelny
- 27.1. 2009 - kousek drátu a první zábradlíčko je tu
- 26.1. 2009 - stožár konečně vztyčen :-)
- 22.1. 2009 - zase kousek na nástavbě
- 19.1. 2009 - motory na místě a pokračující nástavby
- 16.1. 2009 - trochu vybarveno :-)
- 14.1. 2009 - Nástřik trupu
- 11.1. 2009 - vznikají nástavby
- 6.1. 2009 - první kontrolní nástřik a bude se brousit a tmelit, brousit a tmelit, brousit a tmelit ....
- 3.1. 2009 - přední a zadní úvazníky, aneb jak řekla má žena: "Hříbečci jsou tam." :-).
Přední je opět dimenzován na pověšení lodě do průvanu, nebo alespoň doufám.
- 2.1. 2009 - Tažný hák.
Možná se může zdát předimenzovaný, ale ... za tuhle část musí jít ta loď pověsit do průvanu,že :-)
- 1.1. 2009 - šrouby v dýzách
- 30.12. 2008 - lem bortu
- 29.12. 2008 - výstuhy bortu a oděrné lišty a dále, Luboš dovezl hřídele včetně šroubů.
- 27.12. 2008 - dno potaženo
- 26.12. 2008 - roste a roste
- 25.12. 2008 - vzniká kostra, částečně už i potah
- 21.12. 2008 - Lubošova CNC fréza v akci a jsou tu žebra na obě lodě. Těsne před odjezdem ten úžasný stroj spáchal pro mne ještě palubu.
- 18.12. 2008 - stanoveno kdo budou kapitáni a jméno týmu :-)
UPDATE: Jméno teamu "ajeto" zrušeno, neb jsme zjistili, že team stejného jména už jezdí. >
- 17.12. 2008 - Luboš překreslil plán, domluvili jsme se na materiálu a dalších podrobnostech, Luboš to prožene CNC frézkou :-)
- 16.12. - 17.12. 2008 - dohodli jsme se, že budeme vycházet z Kebova návrhu Monaka I, dle doporučení, původní plán trochu zvětšíme, budou tam dva motory ...
- 14.12. 2008 - povedlo se mě překecat Luboše, že do toho jdem.
Za "trest" odsoutěžím (no, tak bych tomu zatím neříkal) nějaké SUMky s ním. Uvidíme, neb jsem v životě ty "dva dráty na uchu" nedržel :-)
- říjen, listopad 2008 - čtení o Tug Towingu v časopisech a na serveru Monako
J. Mallat